Saturday, September 22, 2007

Today's Hero.. Love from a father to a son






我只能想像那是什麼樣
When I walk by your side
當我有幸走在你身邊
I can only imagine what my eyes will see
我只能想像我看見什麼
When your face is before me
當你的臉龐就在我面前
I can only imagine
我只能想像
I can only imagine
我只能去想像

(Chorus next)

Surrounded by your glory
圍繞在你的榮耀之中
What will my heart feel?
我的心究竟會感受到什麼?
Will I dance for you Jesus?
我會為你起舞嗎耶穌
Or in awe of you be still?
或敬畏地站在原地?
Will I stand in your presence?
我會在你出現時挺直身軀
Or to my knees will I fall?
或者由衷跪下?
Will I sing hallelujah?
我是否會高唱哈雷路亞?
Will I be able to speak at all?
我是否終於能夠開口?
I can only imagine
我只能想像
I can only imagine
我只能去想像


I can only imagine when that day comes
我只能想像那一天的到來
When I find myself standing in the Son
當我發現自己跟隨你的腳步
I can only imagine when all I will do
我想像我即將該做的一切
Is forever, forever worship you
便是永遠,永遠地敬拜你
I can only imagine我只能想像
I can only imagine
我還只能想像


(chorus 2x)(ad-lib)


I can only imagine (4x)
我只能想像
I can only imagine
我只能想像
When all I will do
當我該做一切的時候
Is forever, forever worship you
便是永遠,我會永遠敬拜你
I can only imagine.
我只能想像





ZW

No comments: